Terugbetalingen, retourneren en ruilen

Calcaño Cosmetics staat retourneren en ruilen toe als u van gedachten bent veranderd over een product. 


Alle retouren en uitwisselingen als gevolg van verandering van gedachten zijn onderworpen aan een retour- en omruilbeleid van 14 dagen na ontvangst van de bestelling, met inachtneming van de volgende algemene voorwaarden:

- Artikel moet in originele staat van aankoop zijn: de verpakking moet ongeopend, ongebruikt, ongemarkeerd en op geen enkele manier beschadigd zijn.
- Artikelen die als onderdeel van een set of een pakket met meerdere artikelen zijn gekocht, moeten als een hele set worden geretourneerd.
- Dit retourbeleid is niet van toepassing op artikelen die zijn aangegeven als niet-inruilbaar of niet-retourneerbaar.
- Verzendkosten in verband met het retourneren van het product worden niet vergoed door Calcaño Cosmetics.
- Uw rechten onder de toepasselijke consumentenwetgeving zijn een aanvulling op en worden niet beïnvloed door: Het retour- en omruilbeleid van Calcaño Cosmetics hierboven.
- Wij bieden geen terugbetaling of ruiling aan wanneer producten gesmolten aankomen.


Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via: info@calcanocosmetics.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

U kunt voor elke retourvraag altijd contact met ons opnemen via: info@calcanocosmetics.nl of in de livechat.

Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het goed kunnen maken.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en artikelen voor persoonlijke verzorging (zoals schoonheidsproducten). Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke item.

 

Helaas kunnen we geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.

Uitwisselingen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen. Zodra de retourzending is geaccepteerd, kun je een afzonderlijke aankoop doen voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.

 

*Let op - het is een illegale overtreding om een voorwerp als verloren  te claimen terwijl u het in feite hebt ontvangen. We nemen deze overtreding serieus*